Prihlás sa na 13. ročník súťaže Junior Internet v rámci Európskeho roku kultúrneho dedičstva

Toastmasters

Keď sa spojí rétorika a tanec, tak sa Toastmasters Petržalka stretnú v Sun Dance Academy

Ivan Ottinger je tanečníkom klubu Sun Dance Academy a súčasne členom klubu Toastmasters Petržalka, foto: Miloslav OfúkanýViete, čo majú spoločné Toastmasters Petržalka a Sun Dance Academy? Sú to petržalské kluby a oba ponúkajú svojim členom možnosti ako sa zlepšovať vo vystupovaní na verejnosti, čo vedie k väčšiemu sebavedomiu a osobnému rastu. Tretie stretnutie rečníkov Toastmasters Petržalka sa uskutoční 10. júna 2014 presne o 19:00 v priestoroch tanečnej školy Sun Dance Academy na ulici Údernícka 7 v bývalom priemyselnom areáli Matador.

Vyhlásenie výsledkov súťaže o najlepšie video PR kampane klubu Slovenskí Toastmasters

Katarína Čičmancová s knihou Divy Bratislavy a hlavný organizátor Toastmasters PR kampane Miloslav Ofúkaný, foto: Michal MatúšekDňa 17. októbra 2013 boli vo večerných hodinách v bratislavskej kaviarni Coffee&Co na Laurinskej 5 oznámené výsledky súťaže o najlepšie video, ktorá bola súčasťou PR kampane rečníckeho klubu Slovenskí Toastmasters. Počas predchádzajúcich siedmych dní mali ľudia možnosť si na propagačnom portáli PROMOSPRAVY.sk vybrať svojho favorita spomedzi 13 prezentácií a súťažiť o zaujímavé ceny.

Je schopnosť rečniť dar alebo sa to musíme naučiť? Odpoveď vás možno prekvapí

zľava: Janka Šmotláková, Radoslav Paľa, Andrej Mažáry, Michal Petruška, foto: Miloslav OfúkanýAk si myslíte, že schopnosť rečniť je dar, máte pravdu. A zároveň ju nemáte. Tak ako to je? Dovoľte mi to vysvetliť. Existujú ľudia, ktorým to ide akosi samo od seba. Lenže tí sú vzácni ako jahody v zime. Ak k ním nepatríte, nie ste sami. Na druhej strane sú tu aj ľudia, ktorí sa s týmto darom nenarodili, ale aj tak boli známi svojou schopnosťou rečniť a získať si ľudí.

Naučiť sa rečniť pred ľuďmi môže byť ľahšie, ako si myslíte

Logo medzinárodnej vzdelávacej organizácie Toastmasters InternationalJe to smutné. Toľko dobrých nápadov, a tak málo z nich prežije. Chcete vedieť, aká chyba ich zruinovala? Je to jednoduché. Ľudia nevenovali pozornosť tomu, ako ich prezentovať. Rečnícky klub Slovenskí Toastmasters pravidelne publikuje video prezentácie a v rámci svojej PR kampane teraz súťaží šiesť pripravených prejavov.

Lepšie raz vidieť Toastmasters, ako stokrát o nich počuť

logo medzinárodnej vzdelávacej organizácie Toastmasters InternationalČlenovia rečníckeho klubu Slovenskí Toastmasters so sídlom v Bratislave sa rozhodli v spolupráci s propagačným portálom PROMOSPRAVY.sk a ďalšími mediálnymi partnermi zorganizovať PR kampaň pod názvom Lepšie raz vidieť Toastmasters, ako stokrát o nich počuť. Cieľom akcie je na septembrových stretnutiach klubu natočiť na kameru pripravené prednesy, spracovať videá, publikovať ich a zdieľať na internete, aby sa čo najviac ľudí naučilo umeniu reči, počúvania a myslenia.

Stránky