RSS čítačka

Zelené ihrisko

StaraLubovna.sk - 22. august 2019
Kategórie: Samospráva

Pozvánka na futbalový zápas

Jakubany.sk - 19. august 2019
Futbalový oddiel Telovýchovnej jednoty Sokol Jakubany pozýva všetkých športových priaznivcov na majstrovský futbalový zápas 2. kola VI. ligy, v ktorom naše „A“ mužstvo privíta na domácom trávniku súpera z Veľkého Lipníka. Zápas sa uskutoční dňa 25. 08. 201 (t. j. nedeľa) o 17:00 hod. na futbalovom ihrisku v Jakubanoch.
Kategórie: Samospráva

Oznam - MUDr. Bobuľská Veronika - Ambulancia pre deti a dorast

Jakubany.sk - 19. august 2019
MUDr. Bobuľská, Detská ambulancia v Novej Ľubovni, oznamuje rodičom, že od 29. 08. 2019 - 12. 09. 2019 (vrátane) sa v ambulancii nebude ordinovať z dôvodu čerpania dovolenky. O vydanie potvrdenia na internáty, resp. školu, či škôlku môžete požiadať do 28. 08. 2019. Zastupovanie počas dovolenky: MUDr. Benková, Stará Ľubovňa
Kategórie: Samospráva

Reforma poľnohospodárskej politiky EÚ nezlepší životné prostredie

SAV.sk - 19. august 2019
Súčasný návrh reformy Spoločnej Poľnohospodárskej Politiky EÚ (SPP) s najväčšou pravdepodobnosťou nezlepší ochranu životného prostredia, tvrdí tím vedcov v časopise Science. Výskum realizovali popredné inštitúcie v Nemecku - Centrum Integrovaného Výskumu Biodiverzity (iDiv), Helmholtz Centrum pre Environmentálny Výskum (UFZ) a Univerzita v Göttingene. Ppodieľal sa na ňom aj Ústav krajinnej ekológie SAV. Hoci sa EÚ zaviazala k agende udržateľného rozvoja, návrh reformy SPP neodzrkadľuje túto skutočnosť. Vedci na základe ...
Kategórie: Podporujeme

<p>Hru „Človeče, nehnevaj sa“ vymyslel

Humenne.sk - 19. august 2019

Hru „Človeče, nehnevaj sa“ vymyslel v zimných mesiacoch na prelome rokov 1907/1908 Nemec Josef Friedrich Schmidt. Nechal sa inšpirovať indickou hrou Pachisi a anglickou hrou Ludo. Podľa Slobodnej encyklopédie táto hra bola od roku 1914 sériovo vyrábaná a malo sa jej predať viac než 60 miliónov kusov. Pravidlá sa od roku 1914 nezmenili.

Kategórie: Samospráva

Lidl leták môžete dostávať aj cez messenger

PRservis.sk - 19. august 2019

19.8.2019 - Diskontný reťazec optimalizuje svoje letáky, ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera.

Lidl svojim zákazníkom ponúka nový spôsob ako nezmeškať žiadnu z jeho akčných ponúk: najnovšie môžu letáky dostávať priamo do svojho messengera. Diskontný reťazec dlhodobo motivuje zákazníkov k odoberaniu elektronických letákov. Popri novinke LidlBot môžu letáky dostávať aj mailom, sledovať ich v aplikácii, na webe či sociálnych sieťach.

Zasielanie letákov do messengera aktuálne využívajú tisíce zákazníkov Lidla. Prihlásiť sa na odber je možné na stránke www.lidlbot.sk. Leták je do populárnej četovacej platformy zasielaný vždy vo štvrtok a výhodou LidlBota je možnosť personalizácie ponuky. Podľa zodpovedania dvoch otázok bude četbot užívateľovi dávať do pozornosti a pripomínať akcie podľa jeho preferencie. Zákazník sa môže rozhodnúť aj pre zasielanie receptov z Kuchyne Lidla.

"Uvedomujeme si náš dopad na životné prostredie a preto sa neustále snažíme prichádzať s inovatívnymi riešeniami a znižovať našu spotrebu surovín. Popri optimalizácii letákov či dôslednej recyklácii je cestou k lepším zajtrajškom aj elektronická komunikácia so zákazníkmi. Zvolením si ktorejkoľvek z mnohých online foriem bude zákazník pravidelne informovaný o našich ponukách a zároveň prispeje k ochrane prírody," vysvetlil Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

Diskont priebežne optimalizuje svoje letáky, čím ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera. Zmenu Lidl dosiahol zmenou formátu a prehodnotením distribučnej siete. Letáky Lidla disponujú certifikátom EU Ecolabel. Ten je garanciou, že daný tlačiarensky produkt je recyklovateľný a je vytlačený na papieri s malým vplyvom na životné prostredie. Lidl ročne recykluje 18 500 ton papiera a kartónov. Pre lepšiu predstavu, ide o váhu 4100 dospelých slonov afrických.

Inzercia

Kategórie: Podporujeme

Tip: Teplákové bundy - 4.99

Zlacnene.sk - 19. august 2019
Kategórie: Podporujeme

Karlovarské minerální vody s novou identitou: „Mattoni 1873″

PRservis.sk - 16. august 2019

16.8.2019 - Najväčší výrobca a distribútor nealkoholických nápojov v strednej Európe, Karlovarské minerální vody, zjednotí rodinu svojich členských firiem pod spoločný názov
"Mattoni 1873". Meno zakladateľa a rok vzniku symbolicky prikryjú orlie krídla s mottom "Sources and Tastes of Europe" (európske chute a pramene).

História firmy Karlovarské minerální vody siaha práve do roku 1873, keď Heinrich Mattoni, úspešný podnikateľ a vizionár, založil v Kyselke neďaleko Karlových Varov firmu Mattoni, ktorá sa neskôr stala základom nápojovej ríše. Činorodý Mattoni dodával svoju výnimočnú minerálnu vodu na viedenský cisársky dvor i do zámoria.

Na úspešnú Mattoniho tradíciu nadviazala v 90. rokoch 20. storočia talianska rodina Pasquale. Antonio Pasquale vybudoval firmu od základov – od "mattonky" a závodu v Kyselke. Na Antoniovo dielo nadviazal jeho syn Alessandro Pasquale. "V Mattoni 1873 spájame prvotriedne minerálne a pramenité vody zo strednej Európy i svetové nápojové značky. Toto spojenie z nás robí lídra stredoeurópskeho trhu. Lídra, ktorý ale stále žije rodinnými hodnotami firmy, z ktorej vzišiel," hovorí Alessandro Pasquale, generálny riaditeľ a vedúca osobnosť celej skupiny.

Z jednej stáčiarne minerálnej vody v kúpeľnom regióne západných Čiech s ročnou produkciou 50 miliónov fliaš postupne vyrástol najvýznamnejší stredoeurópsky distribútor nealkoholických nápojov vyrábajúci bezmála dve miliardy fliaš. V portfóliu už má nielen minerálne a pramenité vody, ale taktiež džúsy, nealkoholické nápoje a snacky. Do skupiny patrí 12 výrobných závodov a 3 200 zamestnancov v 8 krajinách.

"S narastajúcim počtom kategórií výrobkov i krajín, kde pôsobíme, sme sa rozhodli pre nové spoločné meno, ktoré by nás lepšie vystihovalo. Zvolili sme návrat ku koreňom, teda k Heinrichovi Mattonimu. A k roku 1873, kedy sa začala písať história našej dnešnej firmy. Mattoni 1873 vyjadruje, odkiaľ pochádzame. Pramene a chute ("Sources and Tastes") sú jadrom nášho podnikania a Európa je smer, ktorým chceme ísť. Vždy sa budeme hrdo hlásiť k nášmu dedičstvu. Inšpiruje nás na našej ceste zodpovedného lídra, ktorý myslí na budúcnosť," dodáva Alessandro Pasquale.

Zastrešenie pod spoločnú identitu "Mattoni 1873" neovplyvňuje doterajšie právne entity jednotlivých členov skupiny (i naďalej tak pôsobí napr. firma Karlovarské minerální vody, a.s.).

O skupine Mattoni 1873

Skupina Mattoni 1873 okolo materskej spoločnosti Karlovarské minerální vody, a. s., (KMV) je najväčším distribútorom nealkoholických nápojov v strednej Európe.  Ambíciou skupiny je vďaka skvelým značkám a úspešnej tradícii prinášať ľuďom do života osvieženie v súčasnosti i v budúcnosti. Spoločnosť založil v roku 1873 karlovarský rodák Heinrich Mattoni. Súčasnú podobu získala firma v 90. rokoch 20. storočia vďaka výrazným investíciám nových majiteľov – talianskej rodiny Pasquale. Skupina Mattoni 1873 dnes exportuje svoje výrobky do 20 krajín sveta a ako materská spoločnosť vlastní zahraničné značky minerálnych vôd v Rakúsku a Maďarsku. V Českej republike, na Slovensku, v Bulharsku a Maďarsku je výhradným výrobcom a distribútorom nealkoholických nápojov značiek firmy PepsiCo. Vo všetkých krajinách, kde skupina Mattoni 1873 pôsobí, zamestnáva spolu 3 200 zamestnancov.

Spoločnosť sa významne angažuje v podpore kultúrneho, športového a spoločenského života. Podporuje i projekty spojené s ochranou prírody a pozitívnym ekologickým dosahom (napr. výskumy zamerané na dlhodobé využitie PET ako stavebného materiálu či využitie recyklovaného PET ako náplne do 3D tlačiarní). Skupina Mattoni 1873 taktiež postupne zvyšuje objemy svojich výrobkov prepravovaných po železnici a trvalo znižuje množstvo plastu potrebného na výrobu fliaš.

Na Slovensku distribuuje skupina Mattoni 1873 popri tradičnej minerálnej vode Mattoni a minerálnej vode Magnesia tiež pramenitú vodu Aquila, džúsy Granini a je tu výhradným výrobcom a distribútorom nealkoholických nápojov značiek firmy PepsiCo (napríklad sýtené nápoje Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up, ľadové čaje Lipton). Ďalšie zaujímavé informácie o spoločnosti nájdete na sieťach Twitter @KMV_Mattoni, Facebook @KarlovarskeMineralniVody a LInkedIn.

Inzercia

Kategórie: Podporujeme

<p>Zoznam sprievodných aktivít a akcií

Humenne.sk - 16. august 2019

Zoznam sprievodných aktivít a akcií pred hlavným programom DNI MESTA Humenné 2019

Kategórie: Samospráva

Jakubianska uzda 2019

Jakubany.sk - 16. august 2019
Pozvánka na podujatie Jakubianska uzda, ktoré sa uskutoční dňa 25. 08. 2019 (t.j. nedeľa) so začiatkom o 10:00 hod. v časti Carinka.
Kategórie: Samospráva

Spúšťa sa registrácia do programu MoRePro

SAV.sk - 16. august 2019
V piatok 16. augusta sa spustí online registrácia do programu MoRePro. Následne bude možné v rámci elektronického systému vypĺňať a podať prihlášku. Konečný termín na podávanie prihlášok v rámci tohtoročnej výzvy je 27. septembra 2019. Registračný formulár sa bude nachádzať priamo  "https://morepro.sav.sk/registration" na webovej stránke programu . Prihlasovací formulár do online systému na podávanie prihlášok nájdete  "https://morepro.sav.sk/is" tu . Program MoRePro je mobilitným ...
Kategórie: Podporujeme

Stránky