5. ročník konferencie Happy Company, ktorá má podtitul: Má zmysel, mať zmysel?

V súťaži finančných produktov UNIQA poisťovňa získala historicky najlepšie umiestnenia

Logo UNIQA poisťovňe, a.s.Výsledky prestížnej súťaže finančných produktov Zlatá minca 2014 boli vyhlásené v stredu 10. decembra v Bratislave. Spomedzi silnej konkurencie získala UNIQA poisťovňa, a.s. tento rok hneď tri ocenenia a zaradila sa medzi TOP 5 najúspešnejších a najinovatívnejších poisťovní roka 2014.

Už po deviaty krát hlasovala o víťazoch v jednotlivých kategóriách 62-členná odborná porota, ktorá aj tento rok ocenila kvalitu produktov UNIQA poisťovne, a.s.

Rovnako ako vlani obsadil striebornú priečku obľúbený produkt v kategórii Poistenie majetku. Spoločnosť získala aj dve 3. miesta v kategóriách Poistenie podnikania a PZP zodpovednosti z prevádzky motorových vozidiel. Odborná porota svojimi hlasmi rozhodovala aj o TOP 5 najúspešnejších a najinovatívnejších slovenských poisťovniach, medzi ktorými nechýba ani UNIQA poisťovňa, a.s.

Tri ocenenia v súťaži Zlatá minca 2014 pre UNIQA poisťovňu, a.s.

Na slovenskom poistnom trhu je latka ponúkaných produktov nastavená vysoko, UNIQA poisťovňa si preto váži každé ocenenie, ktoré vypovedá nielen o kvalite, ale aj o tímovej práci. Získané ocenenia nás inšpirujú v našom každodennom povolaní,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ UNIQA poisťovne, a.s. Ing. Martin Žáček, CSc.

UNIQA poisťovňa, a.s. je od roku 2005 generálnym partnerom Veroniky Velez-Zuzulovej, najlepšej slovenskej reprezentantky a zástupkyne Slovenska v alpskom lyžovaní.

Zdroj článku: 
Lokalizácia: 

Facebook Comments Box